عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس hamed-salim.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








 

بعد از تو

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

 

اون آدم شاد سابق نخواهم شد

 

 

 

عادت نخواهم کرد ، هرگز به این بازی

 

 

 

مغلوب چشمای صادق نخواهم شد

 

 

 

کاری که چشمای ناز تو با من کرد...

 

 

 

از زخم شمشیر و از دشنه بدتر بود

 

 

 

من اینو میدونم ، هرگز در این دنیا

 

 

 

عاشق نخواهم شد ، این بار آخر بود

 

 

 

 

 

 

این بار آخر بود ، از عشق سر خوردم

 

 

 

باید به تنهایی ، ایمان می آوردم

 

 

 

هرگز نفهمیدی من عاشقت بودم

 

 

 

من عشق آوردم ، افسردگی بردم

 

 

افسردگی های این عاشق سرسخت

 

 

 

تنها رفیقش بود ، در لحظه های سخت

 

 

 

بعد از تو من هرگز ، عاشق نخواهم شد

 

 

 

عاشق نخواهم شد ، دنیا خیالت راحت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بعد از تو ,
[ جمعه 11 مرداد 1392 ] [ 23:31 ] [ ]

.: Weblog Themes By salimhost :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 1011
بازدید کل : 188969
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1